vineri, 4 decembrie 2015

Bradut de Craciun din hartie- variante simple pentru copii

Primii braduti facuti de Gabriel, anul asta:
Cei de anul trecut nu au rezistat inghesuielii din cutia cu crafturi de iarna
Acesti braduti tip acordeon sunt foarte usor de facut si necesita putine materiale: hartie, pai/bat de frigaruie/snur, o bucata de polistiren. mai aveti nevoie de un perforator, foarfeca, liniar, creion si de orice-vreti-voi pentru impodobirea acestui bradut.
*unul salvat, reparat si repus in drepturi:

Un bradut acordeon in cateva minute este gata. Dovada filmuletul de mai jos in care Gabriel se filmeaza in timp ce il confectioneaza pe cel de al 3-lea.
Acesti brazi fac parte dintr-o serie pe care o vom numi "crafturi usoare pentru copii" deoarece necesita abilitati de lucru manual pe care un prescolar le are. deci stay tuned ca mai urmeaza inca doua tipuri de braduti.
Cand m-am pregatit sa filmez tutorialele, fiul meu mi-a atras atentia ca daca se numeste "craft ptr copii" ar trebui sa il faca un copil, nu mama lui. asa ca i-am dat ocazia sa se desfasoare in fata camerei de filmat. L-am lasat sa isi regleze camera (cateva setari) insa editarea filmului am facut-o eu deoarece Gabriel impodobea fundalul sonor cu tusituri, stranuturi si sfornaieli pe nas + multe pauze de scarpinat 

Sper sa va placa, sa va motiveze sa va antrenati impreuna cu copiii in realizarea de decoratiuni,(nu-i musai sa faca doar copilul, il puteti face impreuna. asa e distractia mai mare)  si, daca ati facut si voi braduti-acordeon sa ne impartasiti din experienta voastra

Vai, vai, cum era sa uit eu de bradul meu cu perle  Este un bradut special pe care il tot mut dupa mine in fiecare camera, asa de drag imi e

        

ideea acestor braduti nu imi apartine ci am preluat-o de pe Krokotak
spor la lucru!

Un comentariu:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...